طراحی داخلی ساختمان

رابیتس کاری-گچ بری-دیزاین داخلی

طراحی داخلی ساختمان

رابیتس کاری-گچ بری-دیزاین داخلی

طراحی داخلی ساختمان

این بلاگ برای اشنایی بیشتر شما با طراحی داخلی ایجاد شده است.
برای مشاوره برای نمای داخلی-رابیتس کاری و ... با این شماره تماس بگیرید.
09197719706



زمانی که کار رنگ آمیزی ساختمان شما به اتمام می رسد فراموش نکنید که باید به قسمت های چوبی ساختمان نظیر چهارچوب درب، خود درب ها و حتی وسایل چوبی موجود در منزل نیز توجه کرد.

از این رو می توانید با استفاده از براق کننده های مخصوص شفافیت و زیبایی قابل توجهی به قسمت های مذکور انتقال داد که با استفاده از روغن جلا و کیلر می توان این امر مهم را پیاده سازی نمود.

استفاده از روغن جلا و همچنین کیلر بسیار آسان می باشد به این ترتیب که می توانید پس از خرید روغن جلا و کیلر از فروشگاه های معتبر رنگ و نقاشی ساختمان، مقداری آن را رقیق کنید و سپس با ابزار قلمو آغاز به کار نمایید که حلال کیلر نیز تینر فوری می باشد.

دقت داشته باشید که اگر چوب مورد نظر دارای خلل و فرج باشد می توانید ابتدا این خلل ها را به وسیله مایعی شفاف به نام سیلر پر کنید سپس پس از خشک شدن شروع به زدن کیلر و روغن جلا کرد. توجه داشته باشید که روغن جلا مقاوتی بالایی در برابر رطوبت، آب و گرما ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی