طراحی داخلی ساختمان

رابیتس کاری-گچ بری-دیزاین داخلی

طراحی داخلی ساختمان

رابیتس کاری-گچ بری-دیزاین داخلی

طراحی داخلی ساختمان

این بلاگ برای اشنایی بیشتر شما با طراحی داخلی ایجاد شده است.
برای مشاوره برای نمای داخلی-رابیتس کاری و ... با این شماره تماس بگیرید.
09197719706



شروع فرایند رنگ کردن خانه

Thursday, 12 March 2020، 07:42 PM

رنگ امیزی ساختمان

شروع فرایند رنگ کردن خانه

 

در صورتی که آسیب‌های فیزیکی روی دیوار زیاد باشد، ابتدا باید بتونه کاری کنید. اگر بعد از بتونه کاری نیاز به سمباده کشی است، حتماً بعد از سمباده دیوار را به خوبی تمیز کنید تا ذرات اضافی روی قلم‌مو و رنگ نچسبد. می‌توانید بعد از بتونه کشی، از پرایمر استفاده کنید. پرایمر مانع از انتقال رطوبت به رنگ می‌شود و آن را ماندگارتر می‌کند.

 

ابتدا یک دیوار را به طور کامل رنگ کنید و سپس به سراغ دیوار دیگر بروید. برای این که رد قلم‌مو روی دیوار باقی نماند، می‌توانید از غلتک استفاده کنید. حتی بعد از رنگ کردن با قلم‌مو، اگر غلتک را روی سطح رنگ بکشید، رد قلم‌مو را از بین می‌برد. بهترین حالت این است که برای قسمت‌های بزرگ از غلتک و برای گوشه‌ها از قلم‌مو استفاده کنید.

 

یکی از سخت‌ترین قسمت‌های رنگ کردن دیوار، ناحیه اتصال دو دیواری است که به رنگ‌های مختلف انتخاب شده‌اند. برای این که خط صافی بر جای بگذارید، با استفاده از یک وسیله تیز مثل پیچ گوشتی خراشی روی خط اتصال دیوارها ایجاد کنید. در این حالت رنگ اضافی قلم‌مو درون این شیار وارد می‌شود و خط صاف‌تری باقی می‌گذارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی