طراحی داخلی ساختمان

رابیتس کاری-گچ بری-دیزاین داخلی

طراحی داخلی ساختمان

رابیتس کاری-گچ بری-دیزاین داخلی

طراحی داخلی ساختمان

این بلاگ برای اشنایی بیشتر شما با طراحی داخلی ایجاد شده است.
برای مشاوره برای نمای داخلی-رابیتس کاری و ... با این شماره تماس بگیرید.
09197719706



رنگ مولتی کالر

Wednesday, 11 March 2020، 09:52 PM

مولتی کالر درواقع رنگی است که دارای یک رنگ زمینه می باشد و چند رنگ دیگر مانند رگه هایی داخل آن رنگ زمینه وجود دارد؛ از رنگ مولتی کالر به سبب مقاوت بسیار بالای آن در برابر آلودگی می توان در رنگ کاری مکان های پر رفت و آمد نظیر مکان های عمومی استفاده کرد.

این نوع از رنگ ساختمان قابلیت شست و شو کامل و صد در صد را ندارد اما همانطور که گفته شده به دلیل بافت رنگ و قابلیت بالا در جذب آلودگی ها، نسبت به رنگ های دیگر کمتر نیاز به شست و شو دارد.

از مزایای دیگر رنگ مولتی کالر می توان به تنوع زیاد آن، بدون بو بودن، ترمیم راحت، پوسته نشدن رنگ و همچنین اجرای سریع آن، مخصوصا برای مکان هایی که خالی کردن فضای آن ها دشوار است، نام برد.

اما با توجه به مزایای زیادی که این نوع از پوشش رنگ دارد باید به این نکته بسیار توجه کرد که قبل از استفاده از رنگ مولتی کالر باید با یکی از رنگ های روغنی، پلاستیکی و یا آکریلیک دیوار را زیر سازی کرد و همچنین پس از مدتی برای اینکه دوباره بخواهیم از رنگ های پلاستیکی و … استفاده کنیم.

به دلیل ناهمواری های موجود در رنگ مولتی کالر باید هزینه زیادی به جهت آماده سازی و یک دست کردن دیوار ها پرداخت کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی