طراحی داخلی ساختمان

رابیتس کاری-گچ بری-دیزاین داخلی

طراحی داخلی ساختمان

رابیتس کاری-گچ بری-دیزاین داخلی

طراحی داخلی ساختمان

این بلاگ برای اشنایی بیشتر شما با طراحی داخلی ایجاد شده است.
برای مشاوره برای نمای داخلی-رابیتس کاری و ... با این شماره تماس بگیرید.
09197719706



تاریخچه سقف کاذب

Friday, 28 February 2020، 06:22 PM

سقف کاذب

تاریخچه سقف کاذب

 

در مورد چگونگی به وجود آمدن و به کارگیری سقف کاذب چیزهای بسیاری گفته شده است ولی منطقی ترین آن ها این است که سقف کاذب با الگو برداری از سقف آویزهایی که در قرن 14 برای زیبایی معبدهای ژاپن بوده درست شده است. در قرن 20 مهندسان آمریکایی برای درست کردن سقف تالارهای بزرگ خود از تایل ها و سیستم های نگهدارنده استفاده می کردند که این کار تا زمان مرمت بسیار خوب پیش می رفت. چرا که برای مرمت و بازسازی این بناها دیگر به قسمت بالایی سقف ها دسترسی نداشتند و معمولا مرمت و بازسازی این نوع بناها یا غیر ممکن و یا هم بسیار وقت گیر بود.

این وضع در آمریکا و دیگر کشورهای جهان بسیار با مشکل رو به رو شد تا این که مهندس دونالد براون در سال 1958 سقف های کاذب را تهیه و به ثبت رساند تا به این مشکلات پایان دهد و با این اختراع دسترسی به تمام نقاط بالایی سقف در زمان مرمت وبازسازی ساختمان و سازه میسر می شد. بعد از سال 1958 روز به روز تعداد مشتریان سقف کاذب و استفاده از سقف کاذب بالا می رفت به طوری که شرکت های زیادی به تولید و عرضه انواع این سقف ها پرداخته اند و همچنین این سقف ها در سال 1355 در کشور ایران مورد استفاده قرار گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی